چاپ کارت پرسنل و شناسایی

  • ۰
  • ۰

انواع کاغذ چاپ Types of paper printing

آشنایی با انواع کاغذ چاپ

در این مطلب با انواع مختلف کاغذ آشنا خواهید شد ، در صنعت چاپ کاغذ ههای مختلفی برای چاپ وجود دارد که با آنها آشنا خواهید شد.

کاغذ غیر اسیدی     
کاغذ بدون اسید، کاغذ با پ هاش (PH) 7 و بالاتر است. عمر این کاغذ در مقایسه با کاغذ درجه ی اسیدی بالا بسیار طولانی تر  است و برای چاپ کتاب و نشریاتی که باید  شرایط مطلوب و ماندگاری خوبی داشته باشد، استفاده میشود. فراوری این کاغذ به صورتی است که اسید موجود در خمیر چوب را که به صورت طبیعی ایجاد می شود، خنثی می کند. کاغذ اسیدی در طول زمان تغییر رنگ می دهد و رنگ آن زرد می شود.
کاغذ روزنامه 
ک

اغذ روزنامه از خمیر مکانیکی تهیه شده که عمدتاً از خمیر چوب و الیاف بازیافتی است و برای چاپ روزنامه و صورت حساب های ارزان قیمت مثل قبض آب و برق و غیره استفاده می شود. به دلیل وجود ناخالصی موجود در الیاف که لکنین نام دارد، رنگ آن با قرار گرفتن در معرض نور تغییر کرده و حالت پوسیدگی و شکنندگی پیدا می کند، از کاغذ روزنامه در حجم وسیعی در بازار چاپ و نشر کتاب های جیبی استفاده می شود.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی