چاپ کارت پرسنل و شناسایی

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کارت PVC طلایی

کارت PVCطلایی

کارت PVC طلایی کارت PVCطلایی چیست؟

کارت PVCطلایی یک کارت از جنس پلی وینیل کلراید می باشد. کارت PVC  طلایی یک کارت تک رنگ می باشد. ابعاد کارت PVC  طلایی 85 *54 میلی متر می باشد. کارت PVC  طلایی در ضخامت های مختلفی ارائه می گردد.

کارت PVC طلایی کارت PVC  طلایی 300 میکرون

کارت PVC طلایی کارت PVC  طلایی 500 میکرون    

کارت PVC طلایی کارت PVC  طلایی 760 میکرون

کارت PVC طلایی کارت PVC  طلایی معمولا در بسته های 200 عددی بسته بندی و ارائه می گردد.

کارت PVC طلایی کارت PVC  طلایی معمولا جهت کارت شناسایی، کارت اعتباری، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل دسترسی، کارت شهروندی، کارت وفاداری،کارت گارانتی، کارت ویزیت، کارت مشخصات محصول و غیره استفاده می شود.

کارت PVC طلایی کارت PVC  طلایی فاقد نوار مغناطیسی و یا میکروچیپ و مدار الکترونیکی داخلی هستند و برای مصارفی چون کارت ‌های پرسنلی IDو یا کارت‌ های اشتراک و مصارف تبلیغی استفاده می ‌گردد.
کارت PVC طلایی

کارت PVC طلایی کاربردهای کارت PVCطلایی چیست؟

کارت PVCطلایی معمولا جهت کارت شناسایی، کارت گارانتی، کارت بانکی، کارت حضور و غیاب، کارت کنترل دسترسی، کارت ویزیت، کارت دانشجویی و کارت دانش آموزی و ... استفاده می شود.

این کارت ها هیچ گونه چیپ یا حافظه ای بر روی خود ندارند، فاقد نوار مغناطیسی و یا میکروچیپ و مدار الکترونیکی داخلی هستند و صرفا جهت چاپ از آن ها استفاده می شود. به همین دلیل برای کاربردهایی که به هیچ داده ID کد گذاری شده نیاز ندارد، ایده آل می باشند. 

 

کارت PVC طلایی انواع کارت های PVC  طلایی

انواع مختلفی از کارت های PVC  طلایی در اندازه های دلخواه وجود دارند که می توانید ویژگی های تعبیه شده در این کارت ها را دقیقا مطابق با نیازتان تهیه کنید. کارت های PVC طلایی به صورت برش خورده و آماده در بسته بندی های مختلف ارائه می شوند. 
کارت PVC طلایی

 

وجود لمینیت در دو طرف آن سبب می شود تا به راحتی توسط پرینتر چاپ کارت PVC قابل چاپ باشند. این کارت ها در بیشتر پرینترهای کارت شناسایی برای چاپ یک طرفه، دو طرفه و یا تک رنگ مناسب هستند.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

  • هانیه اکبرپور
  • ۰
  • ۰

کارت pvc بی رنگ

کارت PVC بی رنگ کارت PVCبی رنگ (TRANSPARENT) چیست؟

کارت PVC بی رنگ (TRANSPARENT) یک کارت از جنس پلی وینیل کلراید می باشد. یکی از مزایای چاپ روی کارت های PVC پلاستیکی، قابلیت استفاده از شفافیت در طراحی است که چاپ روی کارت شفاف یا مات را ممکن می سازد.

کارت PVC  بی رنگ (TRANSPARENT) یک کارت تک رنگ می باشد. ابعاد کارت PVC  بی رنگ (TRANSPARENT) 85 *54 میلی متر می باشد. کارت PVC  بی رنگ (TRANSPARENT) در ضخامت های مختلفی ارائه می گردد.

کارت PVC بی رنگ کارت PVC  بی رنگ (TRANSPARENT) 300 میکرون

کارت PVC بی رنگ کارت PVC  بی رنگ (TRANSPARENT) 500 میکرون    

کارت PVC بی رنگ کارت PVC  بی رنگ (TRANSPARENT) 760 میکرون

کارت PVC  بی رنگ (TRANSPARENT) معمولا در بسته های 200 عددی بسته بندی و ارائه می گردد و آماده چاپ به وسیله چاپگرهای مخصوص کارت پی وی سی می باشند.

کارت PVC  بی رنگ (TRANSPARENT) فاقد نوار مغناطیسی و یا میکروچیپ و مدار الکترونیکی داخلی هستند و برای مصارفی چون کارت ‌های پرسنلی ID و یا کارت‌ های اشتراک و مصارف تبلیغی استفاده می ‌گردد.
 

کارت PVC  بی رنگ

کارت PVC بی رنگ کاربردهای کارت PVCبی رنگ (TRANSPARENT) چیست؟

کارت PVC بی رنگ (TRANSPARENT) معمولا جهت بیزینس کارت، کارت هدیه، کارت شناسایی، کارت گارانتی، کارت حضور غیاب، کارت کنترل دسترسی، کارت ویزیت، کارت اعتباری مشتریان، کارت تخفیف و .... استفاده می شود.

این کارت ها هیچ گونه چیپ یا حافظه ای بر روی خود ندارند، فاقد نوار مغناطیسی و یا میکروچیپ و مدار الکترونیکی داخلی هستند و صرفا جهت چاپ از آن ها استفاده می شود. به همین دلیل برای کاربردهایی که به هیچ داده ID کد گذاری شده نیاز ندارد، ایده آل می باشند.

 

 

 

 

کارت PVC  بی رنگ

کارت PVC بی رنگ انواع کارت های PVC  بی رنگ (TRANSPARENT)

انواع مختلفی از کارت های PVC  بی رنگ (TRANSPARENT) در اندازه های دلخواه وجود دارند که می توانید کارت مناسب و مطابق با نیازتان را تهیه کنید. کارت های PVC  بی رنگ (TRANSPARENT) به صورت برش خورده و آماده در بسته بندی های مختلف ارائه می شوند.

 

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

  • هانیه اکبرپور