چاپ کارت پرسنل و شناسایی

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کارت مایفر 1kسفید چینی یک کارت خاص و منحصر به فرد با یک تراشه رمزگذاری شده است که به عنوان کارت غیر تماسی برای انجام امور مختلف به کار گرفته می شود. این کارت‌ها امکان طراحی مختلف و متنوع روی بدنه پی وی سی خود را فراهم می‌کنند و از طرف دیگر امکان درج اطلاعات روی تراشه آنها وجود دارد. به همین دلیل نقش غیرقابل انکار در برنامه های امنیتی مانند سیستم کنترل تردد و سیستم حضور و غیاب دارند.


*معرفی کارت مایفر 1k سفید چینی

کارت مایفر 1kسفید چینی یک کارت ساخته شده از جنس پی وی سی دارای یک تراشه طراحی شده بر مبنای تکنولوژی RFID است که می تواند به عنوان یک کارت فیزیکی و همچنین یک کارت هوشمند به کار گرفته شود. حافظه ۱۶ بخشی این کارت ها اطلاعات کاملی در مورد شرایط امنیتی و اطلاعات کاربر در اختیار سیستم های کارت خوان قرار می دهد و به عنوان یک کارت هوشمند به کار گرفته می شود. بدنه pvc و پلاستیکی کارت هم باعث بالا رفتن طول عمر آنها و در نتیجه امکان استفاده از کارت به عنوان کارت شناسایی و کارت پرسنلی است.

کارت مایفر 1k سفید چینی

*نحوه ساخت کارت مایفر 1kسفید چینی

نحوه ساخت کارت مایفر 1kسفید چینی تفاوت چندانی با کارت pvc ساده ندارد. البته در این کارت‌ها یک تراشه یا یک چیپست به کار گرفته شده است که اصلی‌ترین و مهم‌ترین ویژگی کارت محسوب می‌شود. روش ساخت این کارت به این صورت است که دو لایه pvc با استفاده از یک چسب مخصوص به هم چسبانده می شوند و یک تراشه ۱۶ بخشی روی آن قرار می گیرد. این دو بخش پی وی سی در داخل دستگاه لمینیتور تحت تاثیر فشار و حرارت با همدیگر ترکیب شده و تبدیل به یک کارت پیشرفته می شوند. این کارت ها از لحاظ طول عمر و از لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارند.

 

کارت مایفر 1k سفید چینی

 

 

 

  • هانیه اکبرپور