چاپ کارت پرسنل و شناسایی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چاپ کارت RO 125

کارت RO 125 چاپ کارت RO 125 با پرینتر مستقیم به وسیله دستگاه چاپ کارت RO125 با تکنولوژی دایرکت یا مستقیم انجام میشود. در تکنولوژی چاپ کارت RO125 با پرینتر مستقیم، هد دستگاه با خود کارت RO125  به صورت مستقیم در تماس می باشد و انتقال رنگ به وسیله ریبون رنگی YMCKO یا ریبون تک رنگ انجام میشود.کیفیت چاپ کارت RO125  با پرینتر مستقیم حدود dpi   300می باشد.


*مشخصات دستگاه چاپ کارت RO 125

برای چاپ کارت RO 125 از دستگاه چاپ کارت PVC با قابلیت های منحصر به فرد استفاده می شود که باعث می شود کات به دست آمده به صورت فقط خواندنی (read only) باشد. این چاپگرهای دارای انکودرهای مخصوص برای بارگزاری و درج اطلاعات هستند که این موضوع به توانایی آنها در هوشمندسازی کارت های پی وی سی کمک می کند. بنابراین فرایند چاپ این کارت ها به دو مرحله تفکیک می شود که در مرحله اول شکل ظاهری کارت و در مرحله دوم بخش هوشمند فرایند چاپ کارت RO 125 انجام می گیرد.

با ریبون YMCKO یک لایه محافظتی یا اورلی بر روی چاپ YMCK قرار میگیرد تا رنگ منتقل شده بر روی کارت RO125  ثابت بماند. معمولا چاپ کارت RO125  با تکنولوژی پرینتر مستقیم دارای حاشیه بسیار کم در اطراف کارت در حدود 0.5-1 میلیمتر میباشد.در چاپ کارت RO125  با پرینتر مستقیم در هر 7ثانیه کارت تک رنگ و در هر دو دقیقه کارت تمام رنگ چاپ میشود.در چاپ کارت RO125  باپرینتر مستقیمپرینتر مستقیم پرینتر مستقیمچون هد کارت مستقیما با خود کارت در تماس است ممکن است جای چیپست بر روی کارت باقی بماند.

ریبون YMCKO

* کاربرد چاپ کارت RO 125

چاپ کارت RO125با تکنولوژی مستقیم معمولا در جهتچاپ کارت شناساییچاپ کارت شناساییچاپ کارت شناسایی، چاپ کارت اعتباری، چاپ کارت حضورو غیابچاپ کارت حضورو غیابچاپ کارت حضورو غیاب، چاپ کارت کنترل دسترسی، چاپ کارت شهروندی، چاپ کارت وفاداری، چاپ کارت گارانتی، چاپ کارت ویزیت، چاپ کارت مشخصات محصول و غیره استفاده میشود.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

  • هانیه اکبرپور