چاپ کارت پرسنل و شناسایی

  • ۰
  • ۰

کارت پرسنلی چیست

امروزه با وجود انواع و اقسام مختلف کارت ها، با یک بررسی مختصر و مفید می توانید تصمیم بگیرید که کدام کارت برای شما مناسب تر است. کارت پرسنلی یا کارت شناسایی در ابعاد گسترده و به منظور رسیدن به اهداف مختلفی استفاده می گردد.

تشخیص سن افراد، شناسایی افراد برای اعطای مجوز دستیابی به مراکز داده و یا ارائه خدمات خاص متناسب با سطح دستیابی تعریف شده به افراد، نمونه هایی از کاربرد کارت های پرسنلی است. کارت های هوشمند می توانند اطلاعات هویتی، تصویر چهره، اثر انگشت و اطلاعات سازمانی را به همراه گواهینامه های الکترونیکی و امضای دیجیتال را در خود جای دهند.

 

در حال حاضر یکی از پر کاربردترین شیوه های احراز هویت برای ارائه هر گونه خدمات، استفاده از کارت های پی وی سی (PVC) است. با توجه به کاربرد روز افزون کارت های پی وی سی (PVC)، چاپ با کیفیت و مقرون به صرفه این نوع کارت ها دارای اهمیت می باشد.

 

کاربردهای کارت پرسنلی

کاربردهای کارت پرسنلی با توجه به سطح تردد بسیار در سازمان ها و لزوم اطلاع از هویت فردی به حریم مجموعه به عنوان پرسنل و یا ارباب رجوع برای دسترسی به بخش های مختلف سازمان در حال افزایش می باشد. مدیران سازمان ها، شرکت ها و ادارات مختلف جهت تفکیک قسمت های مختلف سازمان و بالا بردن سطح امنیت سازمان خود نیاز به چاپ کارت پرسنلی برای کارمندان و پرسنل خود و حتی کارت ورود مهمان برای ارباب رجوع را دارند.

کارت های شناسایی و یا کارت پرسنلی علاوه بر موارد یاد شده باعث حس رضایتمندی برای پرسنل سازمان و مهمانان می شود و سبب می شود تا خود را جزئی حقیقی از سازمان بدانند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی